Geven Acda en de munnik ook wel eens een concert?

Ik ben fan van de liedjes van acda en de munnik en zou graag naar een concert van hun willen! Echter kan ik alleen maar teejater shows vinden. Geven ze ook wel is concerten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (5)

Zeker geven ze concerten.
Hier staan ze van mei en juni

http://tickettribune.nl/theater/acda-en-de-munnik/tickets?gclid=CKqv_ZDijLcCFS7KtAodS00ASA

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hebt vast ook niet op hun eigen site gekeken,
daar staat de volledige agenda.

http://www.acdaendemunnik.nl/agenda/

Toegevoegd na 2 minuten:
LET OP: Kaarten worden uitsluitend verkocht via de betreffende theaters. Het is niet mogelijk via Mojo Theater productions b.v. en de websitebeheerder kaarten te reserveren.
Maar de telefoonnummers van alle theaters staan er bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
De vraagsteller lijkt, volgens de toelichting bij zijn vraag, alleen de liedjes te willen horen; hij wil niet het cabaretprogramma dat Acda en De Munnik in de theaters geven, zien, ook al komen daar ook liedjes in voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die link naar Ticket Tribune geeft veel te dure prijzen aan. €55 eu ( en wss meer) is veel te duur voor 1 kaartje. Normale prijs voor A&dM is nooit meer dan 25 euro. En dan is 25€ al vaak met servicekosten e.d maar dat verschilt per theater. Dus gewoon de website van het theater bij je in de buurt in de gaten houden en kijken wanneer de kaartjes voor het nieuwe seizoen weer besteld kunnen worden. Of zoals gezegd acdaendemunnik.nl
Ja. Mijn moeder is er naar toe geweest
Kijk gewoon op hun site
Dan kom je er wel achter
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze geven geen concerten met alleen maar liedjes. Ze geven alleen een cabaretvoorstelling waarbij ze wel liedjes zingen.

De huidige voorstelling heet: Het Heerst: "In 2012 brengen Thomas Acda en Paul de Munnik andermaal een cabaretprogramma. Spitsvondigheden gelardeerd met schitterende muziek zijn sinds jaar en dag hun handelsmerk. Ook in deze voorstelling zullen Acda en de Munnik, als vanouds met medewerking van David Middelhoff, deze succesformule hanteren." http://www.acdaendemunnik.nl/agenda/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
't Heerst is inderdaad een theaterprogramma, geen concert. Ze zijn wel te zien bij Festival Zand in Almere in augustus. Na dit programma gaan ze even een jaartje andere dingen doen, maar daarna komen ze vast nog wel terug met een concerttour.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Acda en de Munnik doen het vaak zo: Een theaterprogramma waar uiteraard ook liedjes gezongen worden en dan het seizoen daarop weer een liedjes programma aka concert waarin ook veel tussen de nummers doorgeluld word. Vaak gewoon geouwehoer of over het volgende nummer dat ze gaan spelen. En soms doen ze ook wel festivals aan en heel soms doen ze ook een Vondelparkconcert (Amsterdam en gratis) maar daar is het altijd super druk.
Ik heb nog niks vernomen van seizoen 2013/2014 of ze dan weer een concerttour langs de diverse podia doen. En aangezien veel seizoensbrochures al uit zijn vermoed ik dat ze even wat anders gaan doen 't volgende theaterseizoen.

Ze doen ook wel eens solo dingen. Paul die met anderen op een podium een programma speelt of Thomas die acteert in een film. Thomas is ook bezig met zijn eerste speelfilm TXT te regisseren (http://www.filmfestival.nl/publiek/nieuws/thomas-acda-maakt-regiedebuut/) en er komt ook een film van Dick Maas waarin ze beiden de hoofdrollen vertolken. http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=4642

Dus ik vermoed dat ze 2014/2015 weer een tour gaan doen en waarschijnlijk een concert tour ( want een theaterprogramma vergt veel meer voorbereiding dan een concerttour)

Dus gewoon de site www.acdaendemunnik.nl in de gaten houden !

Toegevoegd na 14 uur:
Ik heb even navraag gedaan maar in 2013/2014 gaan ze niet samen optreden. Dus ze doen geen tour langs de poppodia en theaterzalen.